Verzenden & retourneren

Bezorgdienst 
Leveringen binnen Nederland worden door DPD bezorgd, terwijl DHL de leveringen buiten Nederland verzorgt.

Wij streven ernaar om uw producten binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. 

Verzendkosten 
Onze verzendkosten zijn gelijk aan de door DPD en DHL vastgestelde verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

Waar levert de Zomotta Bezorgdienst 
Leveringen binnen Nederland worden door DPD bezorgd, terwijl DHL de leveringen buiten Nederland verzorgt.

Wij streven ernaar om uw producten binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. 

Verzendkosten 
Onze verzendkosten zijn gelijk aan de door DPD en DHL vastgestelde verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

Waar levert Zomotta ?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. 

Betaalmethode 
U kunt betalen: via iDEAL of bankoverschrijving. 

Retourneren en defecten 
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met Zomotta. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of door een brief te schrijven naar: 

Zomotta Webshops
Postbus 67
7130AB Lichtenvoorde 
Nederland

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.

Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.